به وب سایت ویکی کمپرسور،مرجع تخصصی معرفی انواع کمپرسور باد در ایران خوش آمدید

051-38518529

بهترین کمپرسور باد

بهترین مارک کمپرسور باد
4.5/5 - (2 امتیاز)

یکی از دستگاه‌های پرکاربرد و مفید در صنعت را می‌توان کمپرسور باد در نظر گرفت. هوا که یکی از گازهای تراکم پذیر محسوب می‌شود با چنین دستگاهی متراکم می‌شود. در ادامه‌ی این متن تصمیم داریم شما را با بهترین کمپرسور باد آشنا کنیم تا در صورت تصمیم به تهیه آن، انتخاب درستی داشته باشید.

کمپرسور باد چیست؟

در ابتدا شما باید با دستگاه کمپرسور باد آشنا شوید تا سپس بتوانید بهترین کمپرسور باد را انتخاب کنید. کمپرسور باد با نام دیگری چون پمپ باد نیز شناخته می‌شود و یکی از دستگاه‌های لازم برای تامین نیروی تجهیزات گوناگون در صنایع به حساب می‌آید. نحوه‌ی کار این دستگاه را می‌توان این‌گونه بیان کرد که این دستگاه هوا را از یک جهت به درون خود می‌کشد و از سمت دیگر همان هوا را با فشار بیشتر خارج می‌کند.

دستگاه کمپرسور باد، بر خلاف آنکه حجم و فشار هوا را کم می‌کند، دما را افزایش می‌دهد. ویژگی‌هایی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، به مشاغل گوناگون این امکان را می‌دهد که از آن در زمینه‌های مختلف استفاده کنند. بهره گیری از کمپرسور باد در یک حرفه، باعث بالا رفتن راندمان آن حرفه می‌شود.

از گذشته تا به حال منابع گوناگونی برای تامین قدرت و نیرو وجود داشته است، اما دستگاه کمپرسور در مقایسه با مدل‌هایی که در آن زمان مورد استفاده قرار گرفته بودند از وزن کمتر و ماندگاری بالاتری برخوردار هستند و همچنین در کنار این دو مزیت به نگهداری کمتری نیاز دارند. تمام این موارد سبب شده است که امروزه انواع گوناگونی از این محصول طراحی شود. در ادامه بهترین مارک کمپرسور باد را برای شما معرفی می‌کنیم تا در زمان خرید انتخاب‌های مناسبی داشته باشید.

بهترین مارک کمپرسور باد

شرکت‌های گوناگونی تا به حال دستگاه کمپرسور باد طراحی و تولید کرده اند و همین موضوع سبب شده است که مصرف‌کنندگان در هنگام انتخاب این محصول دچار سردرگمی شوند؛ از همین جهت تصمیم داریم بهترین کمپرسور باد را که توسط برخی از شرکت‌های معروف طراحی شده است را معرفی کنیم تا شما در زمان خرید بتوانید انتخاب‌های مناسب تری داشته باشید.

کمپرسور باد هیوندا: یکی از بهترین کمپرسور باد تولید شده را می‌توان کمپرسور تولیدشده‌ی این شرکت در نظر گرفت. شرکت هیوندا از سال 1389 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و توانسته از آن سال تا به حال با در نظر گرفتن تکنولوژی‌های گوناگون چنین دستگاهی را در بهترین کیفیت تولید کند؛ همچنین شما با خرید این محصول می‌توانید از خدمات پس از فروشی که این شرکت برای کمپرسور باد خود در نظر گرفته است، استفاده کنید. کمپرسور باد هیوندا یکی از بهترین مارک کمپرسور باد ایرانی به حساب می‌آید که می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده در صنایع باشد.

کمپرسور باد کنزاکس: از دیگر برندهایی که تا به حال بهترین کمپرسور باد را طراحی کرده، می‌توان مدل کنزاکس را در نظر گرفت. شرکت کنزاکس سال‌های بسیاری است که فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید کمپرسور باد شروع کرده و امروزه نیز یکی از بهترین مارک کمپرسور را در اختیار دارد. این دستگاه با توجه به کیفیتی که دارد، توانسته برای خود جایگاه مناسبی را در میان دیگر برند و مدل‌های کمپرسور داشته باشد.

کمپرسور باد رونیکس: رونیکس یکی از بهترین برندهایی به حساب می‌آید که تا به الان محصولات گوناگونی را طراحی و روانه بازار کرده و برای تمامی آن‌ها سرعت و قدرت بالایی را در نظر گرفته است. رونیکس یکی از بهترین کمپرسور بادها را در مدل‌های گوناگون و با توجه به تمام اصول طراحی کرده است که یک گزینه‌ی مناسب در زمان خرید به نظر می‌رسد.

کمپرسور باد توسن پلاس: بدون شک تا به حال بارها نام شرکت توسن پلاست به گوشتان خورده است؛ این شرکت یکی از شرکت‌هایی به حساب می‌آید که در زمینه‌ی تولید بهترین کمپرسور باد فعالیت می‌کند. محصولات گوناگون این شرکت، به ویژه کمپرسور باد طبق اصول و استانداردهای تعیین شده تولید شده اند و می‌توانند خیال شما را در رابطه با کیفیت و کارایی راحت کنند.

کمپرسور باد کرون: کرون یا crown از برندهایی به حساب می‌آید که شما بارها با آن مواجه شده اید. کرون علاوه بر آنکه یک برند مناسب و شناخته شده برای محصولات گوناگون است، می‌تواند از بهترین کمپرسور باد نیز شناخته شود. این برند مدل‌های گوناگونی را طراحی کرده که می‌توان به مدل CT36028 اشاره داشت. کرون برای این محصول که یکی از مدل‌های قوی به نظر می‌رسد، ویژگی‌های گوناگونی چون پر شدن مخزن در حداقل زمان ممکن، مجهز بودن به لرزش گیر موتور، حجم مخزن مناسب و … اشاره داشت.

تا به اینجای متن با برخی از بهترین کمپرسور باد که در برندهای گوناگون تولید شده است آشنا شدید؛ اما یکی دیگر از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد را می‌توان شرکت ایران کمپرسور در نظر گرفت؛ این شرکت نیز به تولید بهترین کمپرسور باد پرداخته و شما با مراجعه به سایت شرکت ایران کمپرسور می‌توانید انواع مختلف این دستگاه را مشاهده کنید. در ادامه نیز برخی از بهترین مارک کمپرسور را که می‌توانید از این شرکت تهیه کنید را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما پیش از خرید با آن‌ها آشنا شوید.

بهترین پمپ باد

بهترین کمپرسور باد شرکت ایران کمپرسور

کمپرسور 120 لیتری سایلنت دو موتوره: یکی از پرفروش ترین کمپرسور بادهای شرکت ایران کمپرسور را می‌توان مدل 120 لیتری سایلنت دو موتوره در نظر گرفت. این دستگاه ویژگی‌های گوناگونی چون تحمل فشار هوا تا 30 بار، برخورداری از مخزن مقاوم در برابر فشار هوا، تعبیه دو چرخ در انتهای مخزن و یک دسته آهنی در جلوی دستگاه به منظور حمل و جا به جایی راحت را دارد.

کمپرسور اویل فری 350 لیتری ایران کمپرسور: اگر شما به دنبال دستگاه کمپرسور بادی هستید که بدون روغن است، مدل اویل فری 350 لیتری انتخاب مناسبی به نظر خواهد رسید. فشار باد تولیدی این دستگاه طبق استاندارد 8 بار است و زمانی که دستگاه به چنین فشاری می‌رسد، دستگاه به صورت خودکار دستور قطع فعالیت موتورهای دستگاه را می‌دهد و زمانی که فشار به 6 بار می‌رسد، دوباره فعالیت این دستگاه از سر گرفته می‌شود.

بسیاری از مشاغل به هوای فشرده‌ای نیاز دارند که روغنی در آن‌ها وجود نداشته باشد؛ در چنین شرایطی استفاده از دستگاه کمپرسور اویل فری توصیه می‌شود که مدل 350 لیتری ایران کمپرسور، کیفیت مناسبی برای استفاده دارد و نیاز شما را به طور کامل برطرف می‌کند.

 ویژگی‌های این دستگاه را می‌توان شامل مواردی چون 2 فن خنک کننده در ابتدا و انتها، موتور قدرتمند، استفاده از شیر برقی که فشار وارده بر موتور در هنگام استارت زدن را کم می‌کند و دارای بخش‌هایی چون میکروفیلتر و رگلاتور که به کمک آن‌ها باد خروجی را تنظیم می‌کند و موارد دیگر که همگی کنار یکدیگر توانسته اند در نظر گرفت؛ تمام این ویژگی‌ها این دستگاه را به یک بهترین کمپرسور باد تبدیل کرده اند.

کمپرسور باد یخچالی 25 لیتری بدون صدا: از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌توان به نداشتن صدا و لرزش اشاره داشت؛ همچنین موتور به کار رفته در این مدل از قدرت 1.2 و 3.4 اسب برخوردار هستند که فشار بالای 8 بار دارند. فشار 8 بار یک فشار مناسب و عالی برای کار با این دستگاه به نظر می‌رسد که علاوه بر بالا بردن کارایی دستگاه، در طول عمر آن نیز تاثیر دارد. این مدل که یکی از بهترین کمپرسور باد ایرانی به حساب می‌آید، مصرف بهینه‌ای دارد و شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت موضوعی، از این دستگاه استفاده‌ی لازم را ببرید.

این مدل که یک نمونه از بهترین کمپرسور باد به حساب می‌آید از ویژگی‌های متفاوت و مناسبی برخوردار است که به صنایع گوناگون اجازه‌ی استفاده را می‌دهد. از ویژگی‌های کمپرسور یخچالی 25 لیتری، می‌توان به مواردی چون سیستم قطع و وصل خودکار که تحت میزان فشار انجام می‌شود، شیر یک‌طرفه، شیر تخلیه مخزن، سوپاپ اطمینان و موارد دیگر اشاره کرد.

کمپرسور باد دو موتور یخچالی 50 لیتری: یکی دیگر از بهترین کمپرسور باد شرکت ایران کمپرسور، مدل 50 لیتری دو موتوره است. هنگامی که شما با این دستگاه کار می‌کنید، صدا و لرزشی برای آن نیست و همین موضوع سبب شده است که این دستگاه در میان صنعت‌های گوناگون از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

این محصول یکی دیگر از مدل‌های شرکت ایران کمپرسور به حساب می‌آید که 2 موتور 1.2 اسب برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه توانایی تولید فشار 8 بار در 3.5 دقیقه را دارد. در رابطه با میزان فشار این مدل باید گفت که دستگاه به صورت خودکار در زمان افزایش یا کاهش فشار، به قطع و یا ادامه فعالیت می‌پردازد که این ویژگی باعث می‌شود مشکلی در روند کار پیش نیاید و دستگاه نیز آسیب نبیند.

توجه داشته باشید که این دستگاه برای انجام فعالیت به 500 سی سی روغن برودتی نیاز دارد و اگر دستگاه شما این میزان روغن را در مخزن نداشت، بهتر است پیش از استفاده آن روغن موتور  را به طور کامل پر و سپس از آن استفاده کنید؛ همچنین برای آنکه طول عمر دستگاه شما بیشتر شود و بتوانید برای مدت‌ها از آن استفاده کنید باید هر 6 ماه یکبار روغن به طور کامل از مخزن تخلیه و سپس برای بار دیگر پر شود.

همانطور که مطالعه کردید، در این مقاله بهترین کمپرسور باد که در مارک و مدل‌های مختلف تا به حال وارد بازار شده است را برای شما معرفی کردیم تا شما در زمان تهیه این دستگاه بدانید کدام مدل‌ها از کیفیت بهتری برخوردار هستند و انتخاب مناسبی را انجام دهید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
7 نظر برای "بهترین کمپرسور باد" ارسال شده.
  1. filmi full izle گفت:

    I truly appreciate this blog. Really thank you! Much obliged. Louise Cecilio Lynelle

  2. یوسف گفت:

    سلام.ممنونم از معرفی برند های تولید کننده کمپرسور باد.ایا شرکت ایران کمپرسور محصولاتشو گارانتیهم میکنه؟منظورم گارانتی واقعی هستش نه این گارانتی های الکی که فقط اسم گارانتی روی محصول میزارن

    1. admin گفت:

      سلام بله شرکت ایران کمپرسور به دلیل اینکه تولید کننده واقعی هستند،محصولاتشون گارانتی واقعی داره.

  3. اطلس ابزار گفت:

    شرکت ایران کمپرسور محصولاتشو گارانتی میکنه؟

    1. wikiadmin گفت:

      سلام نا جایی که اطلاع دارم بله گارانتی بدون قید و شرط داره محصولات تولیدیشون

  4. برای خرید کمپرسور های باد و پمپ هوا خارجی به فروشگاه ایران کمپرسور سر بزنید تخفیف گذاشتن.

  5. خرید انواع کمپرسورهای باد و هوا در بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه دائمی کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.